25 July 2011

Hondani ♥

LAURA: Tein tässä pari päivää sitten aivan loisto-ostoksen! Mun omistukseen nimittäin päätyi tälläinen...

,01
,02

Honda Civic. Mun ensimmäinen auto, ensimmäinen ihan oma auto. Olen tässä heinäkuun aikana yrittänyt netistä etsiä omaa kaaraa, eikä millään ole sopivaa löytynyt. Mutta useinhan se menee niin, että kun kaukaa yrittää etsiä, paras löytyykin ihan läheltä. Niin kävi myös tämän auton kanssa, ihan lähiseuduilta tämä löydettiin. Eikä kauaa tarvinnut miettiä, hinta oli juuri sopiva mun kukkarolle ja auto on loistokunnossa. Raha vaihtoi omistajaa, käytiin rekisteröimässä auto mun nimiin, tehtiin perusteellinen siivous sekä ulkoa, että sisältä, katosta lattiaan ja nyt en millään malttaisi odottaa että saan ajokortin ja pääsen huristelemaan. ;D

Translation: Few days ago I bought my first car. It's a Honda Civic and I love it. It's in a good shape and the price was good. Now, I can't wait getting my drivers license, I want to drive around by my own car so badly. :D

PS: Eka biisi mun uudessa autossa.. ;)
The Ataris-Boys of Summer

No comments: