06 October 2011

Morsius-Laura by Mari

MARI:
Mulla oli tossa maanantaina koulussa koe häämeikistä ja -kampauksesta ja Laura onnistui onneksi tulemaan malliksi. Tässä ois tuloksia!
Viime päivinä mä oon lähinnä kuluttanut koulunpenkkejä, näpytellyt näppäimistöä ja muuta tosi rimmaavaa. Oon myös yrittänyt parhaani mukaan opetella ne kolme asiaa, jotka mun piti oppia ennen kun täytän kahdeksantoista. Huulipunan käyttö: Check! Korkokengillä kävely: Työn alla...... Skeittaaminen: Check! (no okei, oon skeitannu 2 kertaa elämäni aikana ja molemmilla kerroilla loukannu jotain mut pysyn sen laudan päällä ainaki hetken. tasasella. se riittää.) 9 PÄIVÄÄ AIKAA ENÄÄ!!!!!

Huomenna edessä ois vielä terveystiedon ja keskiviikkon värjäyksen teorian kokeet, sitten saan mäkin vihdoin huokasta helpotuksesta ainakin hetkeks.

Translation: Lately I've spent most of my time studying, learning to walk in high heels, learning skateboarding and trying to figure out the seacrets of lipstick. I've gotta learn all that in 9 days because after that I'm 18!!!

No comments: