03 May 2012

QuickQuickQuick

MARI:

 
- 2/3 Pääsykokeista käyty, ylihuomenna ois edessä viimiset. Saa nähdä missä mä vietän seuraavat 3 vuotta - jos ylipäätään ees missään muualla kun täällä haha.
- Työssäoppimista jäljellä 2 viikkoa, eli ens viikko - 2 vko lomaa - ja sit vielä 3 päivää. Sit meitsi on valmis ammattilainen. Vois pistää sen yo-lakin tilaukseen...
- Kuvituksena on mun ja Jennan päättötyökuvia, mallina aina yhtä upee Meri.
- Tää nyt on tällänen pikapostaus tähän väliin, meikä lähtee pumppaamaan rautaa Bodypump tunnille.
ADIOS!

Translation: My brain doesn't function well enough to do translations, sorry fellas.

2 comments:

Jenni said...

vaaau, sulla on ihan tajuttoman upeat hiukset! toi väri ja malli sopii sulle ihan täydellisesti :)

♥: jenni, www.once-real.blogspot.com

mesimari said...

Kiitos paljon:) Tosin tossa kuvassa en oo minä vaan mun kaveri, mut mä ja jenna on kyllä värjätty ja laitettu (ja kuvattu) noi hiukset tohon:)