01 July 2012

Ja kaikilla oli mukavaa paitsi niillä joiden piti leikata ruohoa.

MARI:

Ihan ekana haluun ilmottaa asian jota oon nyt hehkuttanut jo pari viikkoa: MÄ PÄÄSIN KOULUUN!  15.6. tipahti postiluukusta kirje jossa mut hyväksyttiin mun ekaan yhteishaku vaihtoehtoon eli Sataedun Nakkilan yksikköön! Musta tulee siis näillä näkymin muutaman vuoden päästä media-assistentti mikä edellyttää nyt syksyllä pois kotoa muuttamista ja sekös jännittää.. Kämppää mulla ei vielä oo, mut asuntohakemus on lähetetty ja se asia toivottavasti järjestyy lähiaikoina. 

Sitte vähän ajankohtasempia asioita! Alkukesä on kulunut ihan hirveellä vauhdilla ja järkytyin tänään kun tajusin että on jo heinäkuu.. Juhannus meni mulla ensin saaressa kavereiden kanssa ja sitten mökillä perheen seurassa. Pelattiin mökillä mm. monopolia ja mä hävisin joka pelin, mistä oon luonnollisesti ikuisesti katkera (huom. sarkasmi).
Mulla alkaa ens viikolla vihdoin kunnolla kesätyöt, mistä oon ihan ilonen, koska tää pelkkä löhöäminen käy ajanmyötä jo vähän tylsäksi. Tosin sain mä jotain nyt lomalla aikaseksikin; sain nimittäin vihdoin aikaseksi luettua J.R.R. Tolkienin kirjat Taru Sormusten Herrasta ja Hobitti (väärässä järjestyksessä totta kai kuten asiaan kuuluu)! Niiden lukeminenon ollut vähän sellanen ikuisuusprojekti joka on pyörinyt mielessä iät ja ajat ja nyt vasta sain aikaseksi. Niitä muuten ihan ehdottomasti suosittelen kaikille fantasiakirjallisuuden ystäville. Ite tykkään ihan hirveesti TSH -leffoista ja kerrankin kävi niin, että kirja ja leffat on oikeestaan ihan yhtä hyviä, vaikkakin erilaisia totta kai. Toi otsikkokin on muuten peräisin THS:stä (suom. Kersti Juva ja Eila Pennanen). 

PS. Lähiaikoina ois luvassa taas pitkästä aikaa yhteispostaus!

Translation: I found out a few weeksago that in few years I'll become a media-assistant! Thats my new line in studying and it starts at August. I've finally finished my eternityproject called "Reading The Lord Of the Ring and the Hobbit" and I absolutely adore those books now that I've red them. They're just as goos as the LOTR movies. Loveloveloooove them.  

No comments: