17 November 2011

Anna mulle kaikki mitä haluan, anna mulle aurinko.

MARI:

Mulla on nyt lähiaikoina ollut kauheen levoton, sellanen "anna mulle kaikki heti" fiilis. Haluisin valmistua nyt heti enkä vasta keväällä, ja suunnata kohti uusia uria. Tahtoisin että kaikki menee tarkalleen samanlailla kun mun päässä, eikä vähän jotenkin sinne päin. Haluisin tehä suuria tekoja, jäädä ihmisten mieleen, tulla ymmärretyksi. Tahtoisin olla enemmän. Entä jos mä kuolen huomenna enkä koskaan saavuttanut mitään mitä piti? Entä jos mä haluan? 
                                
Queen - The show must go on
                         

PS. Parin tunnin päästä leffaan kattelemaan vampyyrikamujen seikkailuja. Pakko myöntää, että se (todella, TODELLA) pikkuruinen twi-hard osa musta yrittää nostaa päätään mut enköhän mä pidä sen kurissa! Leffaseurana tietty Laura ja iso läjä herkkuja. 

Translation: Lately I've been feeling restless. I want it all, and I'd like it all now. I want to graduate, I'd like things to turn out my way, I want to be more. I want. 

No comments: