13 April 2012

Pääsiäisen keltasia kuvia ja kuulumisia.

MARI:
.

.

Mun pääsiäinen meni lähinnä näissä merkeissä: Maiju, Jell-o shotit ja ruoka. Toisin sanoen siis oli ihan mahtia (mietin et voiko ees sanoa mahtia aikaa mut sanon. ja huutomerkki perään.)! Kuvien laadusta ja tarkennuksista pahoittelut, mutta eipä oo parempiakaan kuvia julkastavaksi. Käytiin tsekkaamassa Paleface, vetäsemässä parit karaokebiisit ja tanssimassa. Mä inhoon yleensä tanssimista baareissa mut jotenki Maiju silti onnistu mutkin houkuttelee sinne tanssilattialle ja pakko myöntää, et olihan se oikeestaan aika hauskaa..

Oon ollu tämän viikon nyt työssäoppimisessa, jossa oon siis koko tän vikan jakson. Ens viikolla lähetään tiistai aamulla kohti SAKU-stars kisoja, jossa kilpaillaan pienellä porukalla kuoro- ja ryhmälaulussa.
Eilen ja tänään tuli kutsut koulujen pääsykokeisiin ja oon ihan innoissani! Nyt kun oon toipunut mun pienoisesta paniikkikohtauksesta, ennakkotehtävien väsääminenkin vaikuttaa ihan jännältä puuhalta vaik niiden kanssa tuleekin ihan hirvee kiire. Taidanki tästä mennä heti suunnittelemaan et mitäs niihin sit oikeesti tekis..

PS. Mun youtube ei suostunu lataa mitään normi versiota tosta Thrilleristä joten on nyt toi pitkä tossa sitten...

Translation: I spent my Easter mostly with my friend Maiju. I have received two invitations to entrence examinations for the schools I've applied to. I'm incredibly stressed because of the tight schedule inwhich I have to do the preliminary assignments, but at the same time I am extremely excited happy for the opportunity I've been given..

No comments: