11 April 2012

Tämä päivä on aina täällä, huominen ei koskaan

LAURA:
2012-02-07 09.05.32200001013212153

Nyt vasta alan herätä todellisuuteen koulun suhteen. Kirjoitusten jälkeen oli mahtava fiilis, kun lukio-osuus oli vihdoin suoritettu loppuun, mutta nyt, kun ammatillisen osuudenkin osalta alkaa loppu häämöttää, alan tajuta, että pian tosiaan ei tarvitse koulun penkille enää raahautua... Ainakaan hetkeen. Työssäoppimista mulla on vielä seuraavat 6 viikkoa ja sitten valmistujais-ylioppilas -juhlien jälkeen alkaa kesätyöt. Ja se koulu on kans sitte tosiaan ohi.

Pääsiäinen meni mulla kipeillessä: kuumeessa ja oksennustaudissa. Aika harvoin mä loppujen lopuksi olen kipeenä, mutta kun mulle kuume nousee, se sitten nousee ja olo on ihan hirvee. Ennen kipeeks tulemista me käytiin mun pikkuveljen kanssa kattoos Nälkäpeli ja täytyy sanoo, että se oli ihan mahtava!! Tykkäsin ihan järjettömän paljon. Käykää ihmeessä kattoos se, jos ette vielä oo ehtiny.

Ps. viimeaikoina oon nauranu sitä, miten kaikki mun kaverit onnistuu telomaan ittensä. Yhdellä jos toisellakin on ollu täs lähiaikoina kepit ja mä oon koputellu puuta, ku en ite oo koskaan joutunut klinkkaamaan kyynärsauvojen kanssa.

Translation: School is almost over, only 6 weeks and then I'll graduate, wow! Lately I've been ill, fever is not my best friend, but I'm fine now. And, I almost forgot, I was at movies last week. We went to see Hunger Games with my little brother and I totally loved that film! It was so amazing! You must see it if you already haven't.


No comments: