21 February 2012

Sul on vastassa kaksi meitä; minä ja mun pää.

MARI:
Kuten Laurakin jo mainitsi niin abiristeilyltä on tosiaan onnistuttu kotiutumaan hengissä! Oli ihan mahtava reissu kiitos kaverit siitä!
 Kotiin päästyä mun matka jatkui vielä Chisun keikalle, ja ihme ja kumma kyllä mun mielipide täst naisesta teki ihan täyskäännöksen. Ennen en hirveemmin välittäny muutenkaan suomalaisista artisteista, saati sitten Chisun musiikista. Nyt oon kuitenkin löytäny itteni jo useampaan otteeseen popittamasta sen biisejä enenmmän ko laki sallii.  Chisu on kyllä ihanan valovoimainen ja loistava live- esiintyjä, ääntä kyl riittää vaik muille  jakaa!
Nyt oon Turussa isosiskon seurana ja se avuliaasti on uskaltautunut mun koekaniiniksi kun mä harjottelen ripsienpidennysten laittoa, joten toivotaan että sillä on vielä silmät päässä huomenna, haha. Jeps nyt aletaan tekemään niitä eli minäpä tästä meen höpöttämästä.

Translation: Lately I've been listening to Chisu, an awesome artist I saw live last Friday. Now I'm in  Turku, chillin' with my big sister and watching HIMYM and eating loads of pizza. Now I'm gonna make her lash extensions.

No comments: