29 March 2012

kolme seepraa tuli yhtä aikaa maaliin, kuka kolmesta voitti?

MARI:


Vitsit, oon tässä nyt viimiset 4 tuntia täyttänyt kesätyöhakemuksia ihan hulluna! Kannattaa jättää asiat viimetinkaan.. Toivon mukaan joku niistä nyt tällä kertaa tärppäis ettei mun kesä kuluis aas kotona tylsistellen.

Aina yhtä ihana blogger kiukuttelee, eikä suostu lataamaan kuvia joten tän postauksen kuvituksena toimii helmikuusta asti luonnoksissa lojuneet kuvat - ei täälläkää nyt sentään noin talvista oikeesti enää oo haha! 

YO:t on vihdoin ohi (no okei, ollu jo melkeen viikon..) ja kaikki näytöt on amiksen puolelta hoidettu; nyt on jäljellä enää vikan jakson työssäoppiminen ja sitten, uskokaa tai älkää, MÄ VALMISTUN! Todennäkosesti. Pitää koputtaa puuta ettei nyt vaan mitään enää ilmaantuis mun valmistumisen estoksi. Oon jopa saanut aikaseks sen verran, et hain kouluihin vaikka mun alkuperänen suunnitelma olikin viettää ens vuonna välivuosi. Just nyt oon vaan niin intona siitä, että mä ihan aikusten vakavan oikeesti valmistun molemmista kouluista, etten oo ees jaksanu olla hirveen masentunu siitä että oon ollu kotona kaks päivää kipeenä. JEEJ!  

Translation: The fact that I most likely will graduate this spring makes me so happy I could start eating meat again! But don't get your hopes up guys, I won't. I'm so happy I don't even mind I've been ill for the past few days! YAY!

No comments: