05 May 2011

Fake eyelashes

LAURA:
DSC_0192
DSC_0147DSC_0076DSC_0238
DSC_0414

Kuvat parin viikon takaa kun Mari oli meillä yötä. Vuokrattiin Sorority Row, joka oli ensimmäinen kauhuleffa, minkä olen ikinä katsonut! Mun mielestä se oli ihan jees, mutta Mari vissiin piti sitä aika laimeana. :D

Tänään oli aika erilainen päivä koulussa. Marilla oli meikkaus-kampaus -koe, jossa olin mallina ja mun kuuden tunnin koulupäivä meni siis kokonaan kampaajan tuolissa istuen. Mun mielestä nutturasta ja meikistä tuli tosi kivat, ja harkitsen vakavasti nukkumista istuma-asennossa, ettei tää kampaus menisi pilalle. :D (Eikä oikeen tekisi mieli näitä tekoripsiäkään nyppiä pois. :D)

Mut nyt mun on parasta painua nukkumaan, huomenna on vapaapäivä koulusta, mutta töihin pitäisi aamulla jaksaa herätä jo kuudelta. Ounou.

Translation: Pics are from few weeks ago when Mari and I had a sleepover in my place. We rented a movie called Sorority Row and it was the first horror movie I have ever seen! :D Today was a bit different day at school. Mari had an exam and she made me a party make up and a party hairdo, and it was pretty cool, I felt like a model. I got even fake eyelashes! :DD But now I really have to go to the bed, I have to wake up at 6AM..

No comments: